
Михайло Михайлович Шевелюк
Керівник Української Школи Гостинності, експерт ресторанного сервісу, доктор філософії з культурології
- Зі Львова до стажування в Польщі у 19…
Михайло Шевелюк народився і виріс в селі Поляни, Золочівського району, Львівської області, у 2011 році він закінчив школу та планував вступати на міжнародні відносини або журналістику, та доля склалася іншим чином. В 2011 він вступає у Львівське Вище Професійне Училище Ресторанного Сервісу та Туризму на спеціальність: офіціант-бармен. Співбесіду в училищі проводить директор Ганна Федорівна Балущак. Вона ж і порекомендувала Михайлу подати документи на цю спеціальність. Вже через пів року Михайло стажувався в Польщі, спочатку в невеличкому 3* Готелі а потім в 4* готелі Arka Medical and Spa, загальною тривалістю стажування 8 місяців. За цей час Михайло досконало вивчив польську мову і гості (поляки) не помічали акценту при розмові, як часто буває, коли вивчаєш іноземну мову. Варто зауважити, що Михайло навчався після училища в коледжі Київського Національного Університету Культури і Мистецтв (ресторанний бізнес) і у Львівському Національному Університеті імені Івана Франка (туризм) і вже закінчив аспірантуру в Київському Національному Університеті Культури і Мистецтв в Києві, де багато часу приділив науковій діяльності, дізнавшись багато цікавого та нового та найбільше знань та практичних навиків він здобув за час навчання в училищі, яке він закінчив з червоним дипломом. Паралельно Михайло завжди працював в сфері обслуговування на посадах: офіціанта, бармена, адміністратора.
• ОСВІТА
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ
КУЛЬТУРОЛОГІЯ
АСПІРАНТУРА, ЗДОБУВАЧ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ
2018-2022
ЛНУ ІМ. ІВАНА ФРАНКА ТУРИСТИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАКАЛАВР, МАГІСТР
2014-2018
ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ КНУКІМ
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ
2012-2013
ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ ТА
ТУРИЗМУ
ОФІЦІАНТ, БАРМЕН КВАЛІФІКОВАНИЙ РОБІТНИК
2011-2012
ДОСВІД РОБОТИ
ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ГОТЕЛЬНО-ТУРИСТИЧНОГО ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ (ГОЛОВА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ КОМІСІЇРЕСТОРАННОГО НАПРЯМКУ НАВЧАННЯ)
2022
ТОВ "ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ" (Українська Школа Гостинності) "UKRAINIAN HORECA SCHOOL" Керівник
2019 - ДОТЕПЕР
РЕСТОРАН «ВАЛЕНТИНО», ГОТЕЛЬ «ШВЕЙЦАРСЬКИЙ» (АДМІНІСТРАТОР
РЕСТОРАНУ, МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖЕР)
2016 - ДОТЕПЕР
МʼЮЗІК ЛАБ (АДМІНІСТРАТОР)2016
ГОТЕЛЬ "РАМАДА ЛЬВІВ" (БАРМЕН, АДМІНІСТРАТОР)2014-2016
РЕСТОРАН "КУЛЬТ" (ОФІЦІАНТ, СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ)2012-2013
СТАЖУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ КОМПЛЕКСАХ ПОЛЬЩІ:
КОЛОБЖЕГ, ВІЛЬКАСИ (ОФІЦІАНТ, БАРМЕН)
2011-2012
“Вже з другого курсу я почав працювати з людьми, читати, слухати їхні запити та знаходити вирішення тих чи інших питань. Робота дала мені велику свободу – я працював багато і часто конспекти для навчання писав або вночі або в маршрутці по дорозі на роботу, завжди займався самоосвітою".
Після закінчення вишу, розповідає Михайло Шевелюк, він став замислюватися, куди рухатися далі, й вирішив продовжити навчання – щоправда, вже не у Львові.
“Я тоді дізнався, що можна поступити в аспірантуру та здобути ступінь доктора філософії – PHD (Doctor of Philosophy). На той момент я, якщо чесно, навіть не зовсім розумів, що це таке, але мені здалося, що це правильний крок, аби отримати нові знання у сфері, де я хочу розвиватися. І я почав готуватися до вступу”.
Зараз Horeca School – це колектив із 8 працівників. А починалося все з невеликої команди з двох людей.
Уривок з інтерв`ю для онлайн-видання: 4studio
Чому відмовились від пропозиції поїхати розвивати кар‘єру в Європі?
Ви знаєте, можливостей й справді було багато. Не поїхав, бо я вірю в свою країну, вірю в українців, я вірю в те, що ми можемо не тільки слідувати трендам европейських чи московських ресторанів а й створювати тренди тут, в нас, в центрі Європи. Ми як країна маємо величезний потенціал для розвитку у всіх сферах. Кудись поїхати в Європу чи США завжди можна встигнути, а ти спробуй тут зробити щось якісне, вартісне та конкурентне. Маємо на меті популяризувати в світі українську гостинність та сервіс. І завжди працювати над тим, щоб покращувати свої показники.
Яку допомогу Ви можете надати ресторанам, готелям та тим, хто хоче відкрити свій заклад?
Я експерт ресторанного та готельного сервісу. Наша школа допомагає керівникам, власникам закладів підвищити рівень сервісу в їх компанії, покращуючи професійні навички офіціантів, барменів, менеджерів. Наша унікальність в тому, що ми маємо можливість проводити індивідуальні курси завдяки практичним заняттям в тому числі.
Кого Ви навчаєте?
Офіціантів, барменів, менеджерів ресторану, готелю. Завдяки системі навчання сервісу в ресторанному бізнесі Ви отримаєте конкретні алгоритми роботи з командою в закладі і впевненість в тому, щоб у Вашому ресторані зросте рівень сервісу. Ви отримаєте конкретні якісні показники як оцінити сервіс в деталях.
Як можна записатись на курси та тренінги?
Ми створили сайт https://horecaschool.com.ua/ , де кожен охочий може автоматично подати заявку на курс чи тренінг, який зацікавив, вказавши своє ім’я, електронну пошту та номер телефону. Також на сайті ми публікуємо новини світу в сфері діяльності готелів, ресторанів, публікуємо підбірки про нові заклади, обираємо ТОП заклади за результатами відвідування.
Михайле, Ви казали, що пишете книгу про сервіс. Розкажіть будь ласка, що це за книга?
Так, я вже декілька місяців пишу книгу про сервіс, яка буде корисна в сьогоднішніх реаліях розвитку готельно-ресторанної сфери. Назву книжці, я ще не придумав, але точно знаю, що це буде цікаво викладений матеріал з прикладами та практичними порадами, які можна буде застосовувати в закладах. Це буде друковане видання а також книга в електронному вигляді, яку можна буде придбати на сайті, оплативши онлайн, і книга автоматично буде надіслана системою на Вашу електронну пошту. В книзі доступно розповім про методи вдосконалення організації обслуговування та роботи кухні, вибір постачальників, інструменти мотивації та заохочення працівників. Основний текст книги буде доповнений практичними прикладами, які познайомлять читача із реаліями сучасної індустрії гостинності. Книга буде корисна не тільки рестораторам-початківцям, а й фахівцям ресторанної справи. Цікаво та зрозуміло – все про ресторан в одній книзі.
Школу Гостинного Сервісу «HoReCa School» також можна знайти у соціальних мережах: Telegram – HORECA SCHOOL, Фейсбук – Школа Гостинного Сервісу та Інстаграм HORECA SCHOOL.