Мета курсу: розробити план вдосконалення і розвитку командної роботи ресторану Для кого:
для менеджерів по сервісу і ресторанних менеджерів
для керівників, директорів і власників, які хочуть розібратися в управлінні зміною свого ресторану і посадові обов'язки менеджера
День 1 Модуль 1. Введення в професію менеджера ресторану · профіль посади, місце в організаційній структурі · мети і завдання, зони відповідальності, основні функції · можливості професійного і персонального зростання Модуль 2. Стандарти обслуговування VS залучення в цінності бренду · наскрізний бізнес-процес обслуговування · ключові характеристики бренду і сервісу · розробка сервісних атрибутів Модуль 3. Управління зміною ресторану · методи та інструменти управління зміною · тайм-менеджмент для менеджера · стандартизація процесів на середньому рівні управління
День 2 Модуль 1. Лідерство і командоутворення · профіль ідеального працівника · основи взаємодії з персоналом · система мотивації · система управління за цінностями Модуль 2. Система навчання в ресторані · сучасна і зручна система освіти в ресторані · нові технології в освіті · створення освітнього контенту, який залучає Модуль 3. Робота з новачками в ресторані · ефективний welcome-тренінг · як розробити програму адаптації для новачків
День 3 Модуль 1. Інструменти психології сервісу · введення в нейросервіс · вербальний і невербальний сервіс · робота з базовими емоціями гостей · ефективне рішення складних ситуацій Модуль 2. Управління продажами в ресторані · управління сервісом через продажу · аналіз продажів: ABC-аналіз меню, аналіз ефективності офіціантів · технології продажів · формула збільшення середнього чека Модуль 3. Базові питання доставки в зоні відповідальності менеджера · базові бізнес-процеси доставки · зона відповідальності менеджера в бізнес-процесах доставки