"Успішний менеджер ресторану" Програма індивідуального тренінг-курсу:
який він - «Класний менеджер»?
робочі збори (проведення п’ятихвилинок з працівниками, навчання, мотивація, зустрічі з керівництвом);
робота з гостями (спілкування з гостями, зворотній зв’язок, попередження та вирішення конфліктних ситуацій);
адміністрування (чистота в залі, дотримання стандартів та внутрішнього режиму роботи);
команда (робота «від» і «до» зі стажерами, оцінка роботи працівників, графіки роботи персоналу, проведення мотиваційних заходів);
продажі (розрахунок цілей по продажах, навчання та тестування співробітників);
витрати (проведення інвентаризацій, замовлення та видача розхідних матеріалів);
якість (контроль виконання стандартів, чистоти, страв та напоїв, обслуговування закладу).
Які зміни принесла війна?
Який тип закладу відкривати, щоб залишатись «на плаву» ?
Комендантська година;
Закон про заборону куріння в ресторанах;
Як поєднати волонтерську активність і при цьому заробляти, щоб платити податки, зарплату працівникам?
Де знайти працівників для своїх закладів ?
Horeca фронт;
Як підтримати своїх працівників, які змушені були поїхати закордон?
Новий акцент в адаптації – універсальність;
У навчанні новачків – більше про безпеку й нові потреби гостей;
Збереження контакту й якості навчання навіть онлайн;
Психологічна підтримка та більше емпатії;
Фокус в історії про компанію – на стабільності;
Welcome-тренінги, наставники й «бокси новачків» досі актуальні;
Організація управління та технологія обслуговування в готелях.
Основні служби у готельному господарстві та їх функції (служба бронювання, служба прийому та розміщення та ін.).
Цінова політика формування тарифів на готельні послуги.
Організація реклами.
Шляхи підвищення ефективності роботи ресторану.
⠀ Багатозадачність - основна особливість роботи менеджера. ⠀ І це тільки загальний список, який доповнюється різними пунктами в кожному закладі, з урахуванням його особливостей. Від того, наскільки якісно виконуються ці пункти, залежить робота всього закладу. Для кого:
менеджерів ресторану, бару, кав'ярні;
менеджерів, які хочуть підвищити власну ефективність;
офіціантів, котрі хочуть стати крутими менеджерами.
Спікер: Михайло Шевелюк * експерт у сфері ресторанного бізнесу; *практичний досвід в роботі з персоналом та гостями понад 10 років; Тривалість: 2 дні по 4 год. Вартість участі: 3 тис. грн. *Усі учасники після проходження навчання отримуюють сертифікат про відвідування відповідного тренінг-курсу.
Записатись на тренінг можна за номером телефону: +380961678352, або написавши на пошту: info@horecaschool.com.ua