Все по-новому - як це?
⠀
Сервіс в ресторанах ПІСЛЯ КАРАНТИНУ значно відрізняється від того, що був ще у березні.
Саме поняття стало більш ширшим. Якщо раніше для гарного обслуговування досить було грамотного обслуговування офіціантами, вчасно поданих страв і коректності при розрахунку, то сьогодні правильне обслуговування починається ще до візиту Гостя в ресторан.
⠀
Назвемо всі моменти взаємодії Гостя з рестораном «точками контакту».
⠀
Як правило, все починається з інформації у соцмережах, де Гість шукає, що змінилось в обслуговуванні і наскільки безпечним буде візит у Ваш заклад (на терасу).
⠀
Наступний етап сервісу пов'язаний з безпосереднім обслуговуванням в ресторані, і тут дуже важливо, як в ресторані зустрічають Гостей (антисептики при вході, відчинені двері, електронне меню, відстань між столиками і.....)
Ця та багато іншої корисної інформації в програмі тренінгг-курсу «Успішний менеджер ресторану».
⠀
Або запишіться на консультацію, зміни суттєві.