Навчання в Школі Гостинності пройшло багато працівників компаній, і ми помітили, що керівники постійно роблять одні й самі помилки, намагаючись мотивувати співробітників. Вони щоразу вибирають методи, які не працюють, а потім дивуються низькій результативності підлеглих.
Нижче наведено 6 прикладів поганих способів мотивації, які не потрібно використовувати, якщо ви хочете створити сильну та ефективну команду.
1. Мотивація через бонуси.
Може здатися, що якщо пообіцяти співробітнику золоті гори з бонусів, він відразу почне працювати, як заведений. Але це спрацює лише на короткий період. Спочатку у співробітника має з'явитися власна мотивація, що призведе до успішного результату. І ось за неї можна надати бонус.
2. Мотивація через постійну потребу у грошах.
Наприклад, керівники спеціально створюють ситуацію, щоб співробітник постійно потребував грошей: переконують взяти іпотеку чи великий кредит. Але частіше необхідність виплачувати борги вганяє людей у депресію та зневіру, а не мотивує.
3. Мотивація через страх покарання.
«Якщо ти не виконаєш план, ми тебе понизимо, заберемо бонуси або звільнимо...» — через такі дивні методи деякі керівники сподіваються змусити підлеглих працювати краще. Але коли ви керуєте людьми методом страху, то в такій ситуації немає місця творчим імпульсам та залученості в роботі.
4. Мотивація через дружні стосунки.
Часто керівники намагаються створити майже сімейну атмосферу в колективі. Такий підхід допомагає підтримувати мотивацію співробітників, але не створює її. Ви не можете змусити людину працювати з очима, що горять, думати про своє майбутнє, ставити цілі просто за рахунок хороших відносин з ним.
5. Мотивація через навчання.
Коли людина не справляється з роботою, керівник вирішує, що її потрібно навчити. І відправляє співробітника на курси, сподіваючись, що він там надихнеться і прийде звертати гори в компанії. Саме собою навчання не мотивує. Воно допомагає, коли людина сама хоче стати кращою та підвищити свій професіоналізм.
6. Мотивація через тренінги.
У якийсь момент керівникові може спасти на думку «геніальна» ідея: «Давайте відправимо команду до лісу на мотузковий тренінг! Співробітники там прокачають командну роботу, взаємну довіру і мотивація зросте». Так, такий тренінг зміцнить комунікацію всередині колективу, але на мотивацію не вплине.
Кратно підвищити залучення співробітників у роботу на результат допоможе правильно побудована система мотивації. Про те, як її побудувати, ви дізнаєтесь на тренінгах та лекціях від Horeca School. Слідкуйте за новинами та оновленнями Школи Гостинного Сервісу та відвідуйте наш заходи та тренінги.
Нижче наведено 6 прикладів поганих способів мотивації, які не потрібно використовувати, якщо ви хочете створити сильну та ефективну команду.
1. Мотивація через бонуси.
Може здатися, що якщо пообіцяти співробітнику золоті гори з бонусів, він відразу почне працювати, як заведений. Але це спрацює лише на короткий період. Спочатку у співробітника має з'явитися власна мотивація, що призведе до успішного результату. І ось за неї можна надати бонус.
2. Мотивація через постійну потребу у грошах.
Наприклад, керівники спеціально створюють ситуацію, щоб співробітник постійно потребував грошей: переконують взяти іпотеку чи великий кредит. Але частіше необхідність виплачувати борги вганяє людей у депресію та зневіру, а не мотивує.
3. Мотивація через страх покарання.
«Якщо ти не виконаєш план, ми тебе понизимо, заберемо бонуси або звільнимо...» — через такі дивні методи деякі керівники сподіваються змусити підлеглих працювати краще. Але коли ви керуєте людьми методом страху, то в такій ситуації немає місця творчим імпульсам та залученості в роботі.
4. Мотивація через дружні стосунки.
Часто керівники намагаються створити майже сімейну атмосферу в колективі. Такий підхід допомагає підтримувати мотивацію співробітників, але не створює її. Ви не можете змусити людину працювати з очима, що горять, думати про своє майбутнє, ставити цілі просто за рахунок хороших відносин з ним.
5. Мотивація через навчання.
Коли людина не справляється з роботою, керівник вирішує, що її потрібно навчити. І відправляє співробітника на курси, сподіваючись, що він там надихнеться і прийде звертати гори в компанії. Саме собою навчання не мотивує. Воно допомагає, коли людина сама хоче стати кращою та підвищити свій професіоналізм.
6. Мотивація через тренінги.
У якийсь момент керівникові може спасти на думку «геніальна» ідея: «Давайте відправимо команду до лісу на мотузковий тренінг! Співробітники там прокачають командну роботу, взаємну довіру і мотивація зросте». Так, такий тренінг зміцнить комунікацію всередині колективу, але на мотивацію не вплине.
Кратно підвищити залучення співробітників у роботу на результат допоможе правильно побудована система мотивації. Про те, як її побудувати, ви дізнаєтесь на тренінгах та лекціях від Horeca School. Слідкуйте за новинами та оновленнями Школи Гостинного Сервісу та відвідуйте наш заходи та тренінги.