Програма індивідуального тренінг-курсу:
який він - «Класний менеджер»?
- робочі збори (проведення п’ятихвилинок з працівниками, навчання, мотивація, зустрічі з керівництвом);
- робота з гостями (спілкування з гостями, зворотній зв’язок, попередження та вирішення конфліктних ситуацій);
- адміністрування (чистота в залі, дотримання стандартів та внутрішнього режиму роботи);
- команда (робота «від» і «до» зі стажерами, оцінка роботи працівників, графіки роботи персоналу, проведення мотиваційних заходів);
- продажі (розрахунок цілей по продажах, навчання та тестування співробітників);
- витрати (проведення інвентаризацій, замовлення та видача розхідних матеріалів);
- якість (контроль виконання стандартів, чистоти, страв та напоїв, обслуговування закладу).
- Які зміни принесла війна?
- Який тип закладу відкривати, щоб залишатись «на плаву» ?
- Комендантська година;
- Закон про заборону куріння в ресторанах;
- Як поєднати волонтерську активність і при цьому заробляти, щоб платити податки, зарплату працівникам?
- Де знайти працівників для своїх закладів ?
- Horeca фронт;
- Як підтримати своїх працівників, які змушені були поїхати закордон?
- Новий акцент в адаптації – універсальність;
- У навчанні новачків – більше про безпеку й нові потреби гостей;
- Збереження контакту й якості навчання навіть онлайн;
- Психологічна підтримка та більше емпатії;
- Фокус в історії про компанію – на стабільності;
- Welcome-тренінги, наставники й «бокси новачків» досі актуальні;
- Організація управління та технологія обслуговування в готелях.
- Основні служби у готельному господарстві та їх функції (служба бронювання, служба прийому та розміщення та ін.).
- Цінова політика формування тарифів на готельні послуги.
- Організація реклами.
- Шляхи підвищення ефективності роботи ресторану.
Багатозадачність - основна особливість роботи менеджера.
⠀
І це тільки загальний список, який доповнюється різними пунктами в кожному закладі, з урахуванням його особливостей.
Від того, наскільки якісно виконуються ці пункти, залежить робота всього закладу.
Для кого:
- менеджерів ресторану, бару, кав'ярні;
- менеджерів, які хочуть підвищити власну ефективність;
- офіціантів, котрі хочуть стати крутими менеджерами.
Спікер: Михайло Шевелюк
* експерт у сфері ресторанного бізнесу;
*практичний досвід в роботі з персоналом та гостями понад 10 років;
Тривалість: 2 дні по 4 год.
Вартість участі:
3 тис. грн.
*Усі учасники після проходження навчання отримуюють сертифікат про відвідування відповідного тренінг-курсу.
Записатись на тренінг можна за номером телефону:
+380961678352, або написавши на пошту:
info@horecaschool.com.ua