Блог про рестораний бізнес

Тренінг-курс "Адміністратор ресторану" у Львові

"Успішний менеджер ресторану"
Програма індивідуального тренінг-курсу:

який він - «Класний менеджер»?
  • робочі збори (проведення п’ятихвилинок з працівниками, навчання, мотивація, зустрічі з керівництвом);
  • робота з гостями (спілкування з гостями, зворотній зв’язок, попередження та вирішення конфліктних ситуацій);
  • адміністрування (чистота в залі, дотримання стандартів та внутрішнього режиму роботи);
  • команда (робота «від» і «до» зі стажерами, оцінка роботи працівників, графіки роботи персоналу, проведення мотиваційних заходів);
  • продажі (розрахунок цілей по продажах, навчання та тестування співробітників);
  • витрати (проведення інвентаризацій, замовлення та видача розхідних матеріалів);
  • якість (контроль виконання стандартів, чистоти, страв та напоїв, обслуговування закладу).
  • Які зміни принесла війна?
  • Який тип закладу відкривати, щоб залишатись «на плаву» ?
  • Комендантська година;
  • Закон про заборону куріння в ресторанах;
  • Як поєднати волонтерську активність і при цьому заробляти, щоб платити податки, зарплату працівникам?
  • Де знайти працівників для своїх закладів ?
  • Horeca фронт;
  • Як підтримати своїх працівників, які змушені були поїхати закордон?
  • Новий акцент в адаптації – універсальність;
  • У навчанні новачків – більше про безпеку й нові потреби гостей;
  • Збереження контакту й якості навчання навіть онлайн;
  • Психологічна підтримка та більше емпатії;
  • Фокус в історії про компанію – на стабільності;
  • Welcome-тренінги, наставники й «бокси новачків» досі актуальні;
  • Організація управління та технологія обслуговування в готелях.
  • Основні служби у готельному господарстві та їх функції (служба бронювання, служба прийому та розміщення та ін.).
  • Цінова політика формування тарифів на готельні послуги.
  • Організація реклами.
  • Шляхи підвищення ефективності роботи ресторану.

Багатозадачність - основна особливість роботи менеджера.

І це тільки загальний список, який доповнюється різними пунктами в кожному закладі, з урахуванням його особливостей.
Від того, наскільки якісно виконуються ці пункти, залежить робота всього закладу.
Для кого:
  • менеджерів ресторану, бару, кав'ярні;
  • менеджерів, які хочуть підвищити власну ефективність;
  • офіціантів, котрі хочуть стати крутими менеджерами.

Спікер: Михайло Шевелюк
* експерт у сфері ресторанного бізнесу;
*практичний досвід в роботі з персоналом та гостями понад 10 років;
Тривалість: 2 дні по 4 год.
Вартість участі:
3 тис. грн.
*Усі учасники після проходження навчання отримуюють сертифікат про відвідування відповідного тренінг-курсу.

Записатись на тренінг можна за номером телефону:
+380961678352, або написавши на пошту: 
info@horecaschool.com.ua 
Курси та тренінги Horeca School