Гостьова лекція для студентів кафедри туризму спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» від керівника Української Школи Гостинності

12 Гостьова лекція для студентів кафедри туризму спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» від керівника Української Школи Гостинності

8 травня 2025 року з гостьовою лекцією на тему «Як створити незабутній досвід для гостей у сфері HORECA та залучати гостей у 2025 році?»

для студентів кафедри туризму спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» виступив керівник Української Школи Гостинності (Ukrainian Horeca School), експерт ресторанного сервісу Михайло Шевелюк.

Структура лекції містила такі елементи:

  • Персоналізація – зберігання даних та вподобань гостей;

  • Технології з людськими обличчями;

  • Розкіш через враження, а не атрибути;

  • Сталість: зелений курс гостинності;

  • Емоційна безпека та добробут: новий пріоритет;

  • Wellness та турбота про здоров’я;

  • Поєднання роботи та відпочинку (Bleisure тренд);

  • Соціальні мережі та Instagram революція;

  • ТОП 10 тенденцій у сфері гостинності 2025;

  • Сервіс під час війни: українські реалії;

  • Сучасні очікування гостей;

  • Критичні точки контролю при обслуговуванні гостей;

  • Формула WOW-ефекту для 2025 року;

  • Вплив якісного сервісу на фінансові показники.

У своїй доповіді спікер ознайомив студентів з напрямками роботи Української Школи Гостинності – як унікального проєкту у Львові, спрямованого на розвиток сфери HoReCa та поділився майбутніми проєктами. Представив перелік курсів та тренінгів Школи, зокрема:

  • Успішний менеджер ресторану;

  • Менеджмент та харчова безпека в ресторані;

  • «Сам собі бариста»;

  • Базовий курс бармена у Львові;

  • «Сервіс та комунікація»;

  • Послуга “Таємний гість”;

  • Рекламна SEO-публікація про заклад в Україні тощо.

Доповідач підкреслив, що унікальність Школи полягає в індивідуальних курсах, які проводяться завдяки практичним заняттям. Завдяки системі навчання сервісу в ресторанному бізнесі учні Школи отримують конкретні алгоритми роботи з командою та якісні показники щодо оцінювання сервісу в деталях.Лекція була дуже цікавою, пізнавальною та викликала багато запитань у студентів, на які спікер радо і вичерпно відповідав. Михайло Шевелюк також розповів про свій кар’єрний ріст, що дало мотиваційний поштовх до кар’єрного розвитку майбутніх спеціалістів «Готельно-ресторанної справи та кейтерингу».Підсумком проведення заходу стало обговорено компонентів ОПП «Готельно-ресторанна справа» та надання практичних рекомендацій.

Щиро дякуємо керівнику Української Школи Гостинності, експерту ресторанного сервісу Михайлу Шевелюку за цікаву доповідь, практичні рекомендації та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.Організаторами заходу стали викладачки кафедри туризму – доц. Анна Красько та доц. Анна Грицишин.

img

Михайло Шевелюк

Дивись також